2008

Harmadik nagyobb időszakunk WEBOLDALAKRÓL, WEBSHOPOKRÓL és MARKETINGRŐL szólt. És persze a FACEBOOK-ról, és a GOOGLE-ról.

Nem álltunk meg a webshopok technológiai és tartalmi kialakításánál, a folyamatokat a végéig kitaláltuk: hogyan lehet az ügyfél maximális elégedettségét elérni. A jól használható, felhasználóbarát webshop és informatikai háttér csak az első lépés. A minőségi humán erőforrás nem pótolható, az ügyfelekkel történő pontos kommunikáció, a megfelelő csomagolás alkalmazása, a szállító partner és a minőség folyamatos ellenőrzése kulcselemei a folyamatnak.

Ebben az időszakban készült weboldalunk és webshopunk a magyar mellett angolul, németül, spanyolul, franciául, lengyelül és románul is. Integráltuk a hazai pénzintézetek online fizetési rendszereit, de megtettük ugyanezt a Barclay Bank alkalmazásával is.

MARKETING üzletágunk is elindult, megbízóink részére hirdettünk már majd minden létező offline és online csatornán: kistévé, nagytévé, kisrádió, nagyrádió, kisportál, nagyportál, kislap, nagylap, ingyeneslap, fizetőslap, kisplakát, nagyplakát, kistábla, nagytábla, kiskonferencia, nagykonferencia, kisprezi, nagyprezi, szórólap, brossúra, kiadvány; szponzoráltunk könyvet, portált, kiscsoportot, nagyszervezetet; készítettünk reklámfilmet, rádióreklámot és több száz kreatívot. Piackutatásaink, telefonos megkérdezéseink, fókuszcsoportos vizsgálataink alapján indultak el sikeres termékfejlesztési projektek. Ezután részt vettünk az arculat kialakításában, a csomagolások tervezésében, modellezésében és gyártásában is.

TANÁCSADÁSI területünk sikeresen birkózott meg EU-s támogatások projektmenedzselésével és elszámolásával is.

Új hozzászólás

Filtered HTML

  • A webcímek és email címek automatikusan kattintható hivatkozásokká alakulnak.

Plain text

  • A HTML jelölők használata nem megengedett.
  • A webcímek és email címek automatikusan kattintható hivatkozásokká alakulnak.
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.

Gmap