Weboldal

Első Lépések Alapítvány weboldalának megújítása

A Dunakeszin működő Alapítvány legfőbb célja a 0-6 év közötti kisgyermekek komplex korai fejlesztése, gondozása, családjaik támogatása és segítése. Az intézményben családias körülmények között, magasan képzett szakembergárdával, a fejlesztésekhez-terápiákhoz szükséges gazdag eszközkészlettel várják a fejlesztésre szoruló gyermekeket és családjaikat!
A www.elsolepekalapitvany.hu weboldal 2016-ban indult Webnode portálrendszerben, azonban az évek alatt nem követte az Alapítvány fejlődését, amely már 3 telephelyen, közel 20 szakemberrel, 25 szolgáltatással várja a közel 100.000 fős vonzáskörzetű terület családjait.

2020-ban, a korornavírus vészhelyzet kellős közepén kaptunk megbízást a weboldal megújítására, követve az arculati színeket és maradva a Webnode weboldal készítő rendszernél. A Webnode 2008-ban indult el, és azóta több, mint 40 millió felhasználónak segített elindítani saját weboldalát.
Javaslatunkra az Alapítvány munkatársai újraírták a weboldal szövegeit és közel 100 fotót választottunk ki közösen, hogy az Alapítvány arculatának megfelelő látványos, kereső- és felhasználóbarát megoldást kapjunk. A honlappal párhuzamosan életre kelt a Facebook oldal és Google-ban is jelentősen javult az Alapítvány elérhetősége.

Megrendelő: Első Lépések Alapítvány - www.elsolepesekalapitvany.hu
Koncepció és megvalósítás: SALESABO - www.mediabo.hu
Weboldal technológia: WEBNODE - www.webnode.com

Webes megjelenés életre keltése

Minden vállalkozás életében vannak fordulópontok, döntési helyzetek és folyamatos kényszer a megújulása. Pataky Kata, okleveles Monty Roberts instruktor az elmúlt néhány évben kommunikációját a hivatalos Facebook oldalára bízta, amely több mint 13.000 követőjével fontos szereplőjévé vált a hazai lovas társadalomnak. Folyamatosan új célcsoportokat tudott elérni, azonban az elérés növekedésével egyre több kellemetlensége keletkezett az "elengedett" weboldal és a hiányzó Instagram oldal kapcsán. Mivel korábban is WIX megoldását használta, a kérése a patakykata.hu oldal felújítása volt, hogy átlátható, modern és a mai igényeknek megfelelően mobil felületekre is optimalizálva legyen. Az Insta oldal célcsoportja a módszer külföldi rajongóinak elérése, ahogy a katapataky.com angol nyelvű oldalak szintén a nemzetközi kommunikációt fogják segíteni. A projektre 3 hetünk volt, de eddigi tapasztalataink alapján a megrendelő rendelkezésre állásától függően 2-4 hét alatt ez megvalósítható.

Megrendelő: Pataky Kata
Koncepció és megvalósítás: SALESABO - www.mediabo.hu
Weboldal technológia: WIX - www.wix.com

Weboldal + webshop új arculatban

Felkérésünk a No Roaming Telekommunikációs Kft. WordPress weboldalának és WooCommerce webshopjának arcuati megújítása volt: www.noroaming.hu 

A korábbi megjelenés alapját egy letölthető sablon jelentette, amelyet színes stock fotókkal tettek változatossá. Az új megjelenésben a képeket egyedi grafikák váltották fel, minimál szín- és formahasználat eredményeképpen az oldal a mai trendeknek megfelelően letisztulttá és átláthatóvá vált. Az arculati megújulás az oldal szerkezetét is érintette, így egy lépéssel csökkentettük a kosárig vezető útvonalat, a címoldalra kerültek a leginformatívabb vásárlói visszajelzések, amelyek így nagyrészt a GYIK szerepét is betöltik. Az új sablont úgy kellett aktívvá tennünk, hogy a webshop működése folyamatos maradjon és a változás ne jelentsen visszaesést a keresőoptimalizálásban sem.

Tanácsadás: Médiabó Tanácsadó Kft.
WP és WooCommerce fejlesztés: Progresso IT Kft.
Arculat: Csukovits Barnabás

Educomm: A fordítóiroda - weboldal megújítás

Feladatunk a 2 éve elkészült, de azóta is befejezetlen (rossz linkek, hiányzó, elavult tartalmak, abbahagyott blog) weboldal szerkesztésének átvétele, a tartalom javítása, megújítása, a blog beüzemelése és cikkekkel feltöltése. Jelentős hangsúlyt fektetünk a www.aforditoiroda.hu weboldal SEM és SEO szerinti fejlesztésére, valamint a weboldal sablon folyamatos korrekciójára is, hogy a 3 év alatt megváltozott trendeknek megfeleljen. A weboldal projekttel párhuzamosan elkészítettük a szolgáltatáshoz kapcsolódó Adwords fiókot is (Analytics, Google Search) a 2019 márciusától induló hirdetéshez. A weboldalak angol és német fordításához a TranslatePress bővítményt használjuk. A tartalomfejlesztés érinti a cég Facebook és Google Business oldalát is.

Tartalom, WP szerkesztés, Blog: Médiabó Kft. - www.mediabo.hu
Fordítás: Educomm Kommunikációs Bt. - www.educomm.hu 
Design: WP sablon

Orvosi centrum weboldalának megújítása

A korábbi egyedi fejlesztésű weboldalt létrehozó fejlesztő és projektmenedzser is távozott a Megbízótól, így az oldal szétesett, a tartalma nem frissült, romlottak az eredményei.
Az új weboldal - www.koc.hu - WordPress alapú, a design a szintén megújuló céges arculat alapján egy sablon testreszabásával készült. A korábbi tartalmakat újra strukúráltuk, a szövegek migrálásra kerültek, a kereső és keresés optimalizálás is megtörtént. A feladatra 3 hónap volt, az átállás pedig hétvégén történt. A megújult weboldalt a cég marketing részlege menedzseli tovább.

Koncepció: MÉDIABÓ Kft. - www.mediabo.hu
WordPress munkák: WEBSHOPCENTER - www.webshopcenter.hu
Arculat: Szabó Máté

Német nyelvű tematikus Facebook oldal

A feladatunk egy német nyelvű tematikus Facebook oldal elindítása volt: www.facebook.com/tschusskrebs/
A téma komoly: a rák legyőzése, számtalan kérdőjel és megannyi új érzés keletkezése, de lehetőség egy új életre.
Az oldalnak olyan nevet választottunk, amely azonnal meghatározza az oldal témáját, így lett "Tschüß Krebs", magyarul "Viszlát rák".
2016. július 1-én indítottunk, azzal a célkitűzéssel, hogy fél éven belül átlépjük a 10.000-es követői számot.
Napi 2-3 bejegyzés volt a terv, folyamatosan emelve az interakcióra ösztönző posztok számát.
Az oldalon elhelyezhetünk szponzorált tartalmakat is, amely bevételeket az oldal népszerűsítésére fordíthatunk.

Koncepció és tartalom: MÉDIABÓ Kft. - www.mediabo.hu
Fordítás: EDUCOMM Bt. - www.aforditoiroda.hu

Oldalak