Üzemeltetés

gmdesign.hu weboldal

Partnerünk és grafikai szolgáltatónk weboldalának kiélesítésére kellett eddig a legtöbbet várnunk :) Ennek oka elsősorban barátaink maximalizmusa – ez esetben saját magukkal szemben.
A stúdió korábbi – a mai követelményeket nem kielégítő – weblapjának bezárása után több mint egy évig honlap nélkül működött (“a suszter cipője”). A domain adminisztrációtól kezdve a tartalmi és webes fejlesztésig és a site üzemeltetéséig mindenben segítettünk.
Velük dolgozunk, mert különösen értenek szakmájukhoz, lelkiismeretesek és precízek: aki őket választja designeri feladatokra "leégés helyett vállveregetést és irígy pillantásokat fog kapni."
Emiatt vagy épp ezért az ügyfelek munkáival kelnek és fekszenek, nem a stoppert nézik, ezért legtöbbször a tényleges munkaidőnek csak a töredéke kerül a számlára.
Kikerülve a saját egyedi weboldal tervezés nehézségeit, találtunk egy általuk is megfelelőnek tartott sablondesignt, feltelepítettük a weboldalt, elvégeztük a kért megannyi fejlesztői módosítást és 2016-tól már újra elérhetőek a weben is!
Tekintse meg oldalukat és ismerje meg őket: www.gmdesign.hu
www.facebook.com/gmdesign01

Melanomaszűrés kampány az Indexen

Megbízónk egy országos hálózattal rendelkező magán egészségügyi szolgáltató cég volt.
A 2014 novemberében lebonyolított melanomaszűrés kampányhoz először elkészítettünk a landing oldalként működő minisite-ot.
Erre az információs weboldalra összegyűjtöttük a melanómaszűréssel kapcsolatos fontos információkat, az interakcióról pedig egy rizifaktor számoló alkalmazás és egy kitölthető melanoma teszt gondoskodott.
A hirdetések az Index.hu portálon futottak, roadblock bannerek, cikkvégi szöveges hirdetés és tematikus bannerelhelyezések formájában.
A megfelelő targetálás eredményeképpen sikerült elérniünk mind a vállalati döntéshozói kört (céges melanoma-szűrés), illetve a felelősen gondolkodó magánszemélyeket.
A kampány sikeres volt, az ingyenes zöld számon és e-mailen is sokan jelentkeztek az akciós időpontokra, az alkalmazások segítségével begyűjtött adatok telefonos visszahívásával pedig sok érdeklődő vált az egészségügyi szolgáltató partnerévé.
Koncepció és megvalósítás: MÉDIABÓ Kft. - www.mediabo.hu
Design: GILÁNYI ÉS MAGOS PROFESSIONAL DESIGN - www.gmdesign.hu

Webshopot körültekintően

Az elmúlt évek egyértelműen az E-kereskedelem fejlődéséről szólnak már Magyarországon is. Ennek köszönhetően évről évre 30 milliárd forinttal bővül a forgalmuk, azonban arányuk a teljes kereskedelemben még messze elmarad a tőlünk nyugatabbra fekvő országokétól.

Érdemes webshopot indítani, de nem mindegy milyet és hogyan.

Amikor egy üzletet nyitunk helyiséget kell bérelni, előre fizetni néhány hónapot, közös költség, villanyszámla, alkalmazott, árukészlet, pénztárgép, többször is meggondolja az ember, hogy belevágjon-e. Ezzel szemben bérelni a neten egy webshopot néhány ezerért, aztán, ha történik valami majd megoldjuk, nagyon egyszerűnek tűnik. Sok ilyen webshoppal találkozhatunk, de ezek nem élnek sokáig.

A webshop is egy üzlethelyiség, amelybe érdemes befektetni, de mindenképpen érdemes komolyan venni, hiszen legtöbbször könnyebben és sokkal több profitot termelhet, mint egy hagyományos üzlethelyiség.

Az általunk kiépített és üzemeltetett webshopok esetében mindig ügyelünk az igényes arculatra, az ergonómiára, a törvényi feltételek teljesítésére. Az ajánlott webshop rendszerünk eszköztára biztosíték arra, hogy minden egyedi igényre kedvező árú megoldással szolgáljunk: kategorizálás, keresés, fizetési módok, kedvezmények, kuponok stb.

Mi azonban nem álluk meg a technológiánál, hanem kérésre segítünk a webshop feltöltésében, biztosítunk ügyfélszolgálatot, és akár a számlázást, csomagolást és a postázást is megoldjuk!

Íme néhány a referenciáink közül:

www.avemarshop.hu (magyar nyelven)

www.avemarshop.eu (angol, német, francia, spanyol, lengyel nyelven)

www.avemarshop.ro (román nyelven)

www.immunovetshop.com (angol nyelven)

www.brilliantwater.eu (angol, német nyelven)

www.bex.hu (magyar nyelven)

Mik a Drupál előnyei?

Miért előnyös és miért éri meg Drupál rendszert használni?
A Drupal ma az egyik legnépszerűbb, szabadon elérhető tartalomkezelő rendszer. Ingyenes, vagyis a weboldal tulajdonosának nem kell a használatáért licenszdíjat fizetni.
A Drupal nyílt forráskódú, sok ezer fejlesztő készíti a világon, az ő munkájuknak köszönhetően jelennek meg folyamatosan az újabb modulok (jelenleg már több ezer létezik) és szolgáltatások.
A Drupal segítségével:
- bárhonnan, bármikor interneten keresztül könnyedén módosítható a weboldal tartalma,
- szép, egyedi megjelenésű honlap készíthető, de használható a több ezer kész sablon is,
- a frissítések segítségével mindig a legújabb, legfejlettebb webes technológia használható,
- a weboldal stabil, megbízható rendszert használ, nagyméretű, gyors honlap is készíthető,
- a kód megfelel a jelenleg használt szabványoknak, így könnyen illeszthető más rendszerekhez
- a honlap készítésének folyamata gyors és rugalmas, már kész design nélkül is elkezdhető
- szöveg, fotó, videó, zene, táblázat, térkép, stb. könnyen elhelyezhető a weboldalon,
- a kiemelkedően magas fokú biztonságnak köszönhetően a látogatók és az adatok is biztonságban vannak,
- a kiváló kereső optimalizálás miatt nagyon jó Google találati eredményt érhet el.
A Drupal fejlesztői közösségének kiemelten fontos és nagyon komolyan veszi a biztonságot, ezért ezzel a területtel egy külön szakértői csapat foglalkozik, akik folyamatosan biztosítják a rendszer megbízhatóságát. A Drupal bevezetésével foglalkozó cégeknek csupán a rendszeres biztonsági frissítéseket kell elvégezni, hogy a weboldalaik biztonságban maradjanak.
A Drupal webodalak korábban bemutatott előnyeit már sokan felismerték, így ma már több millió weboldal használja a világon. Olyan jelentős honlapok is ezen futnak, mint pl. az amerikai Fehér Ház oldala, az ENSZ, a Harvard Egyetem, a Discovery Channel, a Greenpeace, a Yahoo, az Economist Magazine, a Forbes, az MTV UK vagy a Sony Music weboldala, hogy csak a központi weboldalán, a drupal.org-on is bemutatottakat említsük.
Ez a csepp a Drupál emblémája. Vegye igénybe szolgáltatásainkat és a Drupál rendszer előnyeit!  

Elegáns megjelenés volt a cél

Megtisztelő felkérést kaptunk egy nem hétköznapi magyar termék és szolgáltatás külföldi értékesítésének kiépítésében: angol és német nyelvű weboldal és webshop fejlesztése.

A feladatot nehezítette, hogy mindösszesen 3 hét állt rendelkezésünkre, hogy elkészüljünk.  A határidő a Párizsban megrendezésre kerülő nemzetközi, homeopátiával foglalkozó szakembereknek rendezett konferencia volt, ahogy Megbízónk mint kiállító vett részt.   

A feladatot teljesítettük, a weboldal kinézete, a felhasznált arculati elemek elhelyezése és az oldal áttekinthetősége komoly elismerést váltott ki. A tartalmi fejlesztés azonban nem áll meg, tovább dolgozunk, hogy minél több és jobban rendszerezett információ álljon az érdeklődők rendelkezésére. Fontosnak tartjuk a Megbízóink sikerét, ezért minden korábbi nemzetközi tapasztalatunkat megosztjuk és ajánlásokat teszünk a további fejlesztésekre.

Ez nem is olyan egyszerű!

Talán nem titok, de a weboldalak kapcsán (is) a legkönnyebb feladat eldönteni, hogy Igen, legyen nekünk is weboldalunk! Igen, legyen nekünk is webshopunk! Igen, legyen angolul és németül is!

Utána általában felmerül, hogy mindez kevés pénzből történjen, hiszen számtalan e-mail és banner adja tudtunkra nap mint nap, hogy ez ingyen is megoldható, vagy legalábbis havi néhány ezer forintból. A felelős kinevezése is logikusan történik, vagy az informatikus munkatárs vagy a marketinges, illetve ügyvezetéssel foglalkozó feladata lesz. Tisztelet a kivételnek, ahol mindez csapatmunka, de legtöbbször a napi feladatokon túl kerül a felelőséhez, és – mivel ez nem is olyan egyszerű feladat – gyorsan teherré válik mindenki vállán.

A feladat jelentőségét jelentősen meghatározza a cég, a szervezet, az üzlet mérete, de az biztos, hogy a weboldal ma már egy olyan kommunikációs csúcspont, egy olyan tenyérlenyomat, amely a cég minden területét, minden porcikáját érinti.

És sokszor az lenne a legjobb, hogy ami éppen van, az inkább ne lenne.

Olyan cégeket láthatunk, amelyek már 10-15 éve megjelentek a weben, és a tevékenységük ma már komoly minőséget képvisel, viszont az internetes megjelenésük messze elmarad egy tavaly indult olyan cégétől, amely még közel sem olyan megbízható és nem tudhatja ugyanazt a minőséget. Ez nem azt jelenti, hogy az új weboldal alapján rossz döntést hoznánk, de feltétlenül célszerű lenne megvizsgálni a régi weboldalt és elgondolkodni annak fejlesztésén.

Tudjuk, hogy a tetszés, az ízlés erősen szubjektív, de azt is tudjuk, hogy akik már az interneten szocializálódtak, az ízléstelent és a csúnyát technológiai oldalról tekintve már objektívan értékelik. Lehet csodaszép, ha nem működik, vagy akár még gagyi is lehet, ha az fut rendesen.

Mi az a korosztály vagyunk, akik átéltük ennek az egésznek a fejlődését, így abban egyetértünk a fiatalokkal, hogy akár lehet valami giccses vagy amatőr, ha az technológiailag egy optimális megoldás, és máshogy tekintünk rá, mintha ugyanaz a grafika egy kőkorszaki megoldással társulna. Azonban az is igaz, ha a valami egyszer egy profi, időtálló arculatban készült el, lehet mögötte akár régi technológiai is, mi még érezzük rajta, hogy ez az egészet tekintve akkoriban egy igen kiváló munka lehetett.

Egy biztos, ha valami igényes, szép, professzionális megjelenésű, akkor az a technológiai fejlődéstől függetlenül időtálló és sikeres lesz.

Ehhez már csak egy olyan technológia szükséges, amely fejlődik magától.

Tíz éve a biztonságért felelős munkatársak fogták a fejüket, amikor valaki odaadta a levelezését a gmail-nek (Google). Ma már tudjuk, hogy azok a leveleink, amik korábbi cégeink belső levelezésében voltak, ott maradtak valahol egy szerveren, ha egyáltalán még tudja valaki melyiken. Egy régi e-mailt ma megkeresni már több idő, mint amennyi a levél információértéke.

Ugyanez igaz volt a weboldalakra is, hiszen a biztonság miatt olyan weboldalakat alkottak meg, legtöbbször egyedi rendszereket, amelyek ugyan biztonságosak voltak, de nem igazán lehetett rugalmasan alakítani őket, elmaradozott a fejlesztésük, így a biztonsági védelmük is, így ezek az egyedi fejlesztések ma már elavultak, veszélyesekké váltak és sok esetben annyi ráfordítás megoldani egy új problémát, mint amennyi egy teljesen új oldal létrehozása lenne.

Ha Ön is hasonló cipőben jár, várjuk jelentkezését, mert tudunk segíteni!