Fejlesztés

Első Lépések Alapítvány weboldalának megújítása

A Dunakeszin működő Alapítvány legfőbb célja a 0-6 év közötti kisgyermekek komplex korai fejlesztése, gondozása, családjaik támogatása és segítése. Az intézményben családias körülmények között, magasan képzett szakembergárdával, a fejlesztésekhez-terápiákhoz szükséges gazdag eszközkészlettel várják a fejlesztésre szoruló gyermekeket és családjaikat!
A www.elsolepekalapitvany.hu weboldal 2016-ban indult Webnode portálrendszerben, azonban az évek alatt nem követte az Alapítvány fejlődését, amely már 3 telephelyen, közel 20 szakemberrel, 25 szolgáltatással várja a közel 100.000 fős vonzáskörzetű terület családjait.

2020-ban, a korornavírus vészhelyzet kellős közepén kaptunk megbízást a weboldal megújítására, követve az arculati színeket és maradva a Webnode weboldal készítő rendszernél. A Webnode 2008-ban indult el, és azóta több, mint 40 millió felhasználónak segített elindítani saját weboldalát.
Javaslatunkra az Alapítvány munkatársai újraírták a weboldal szövegeit és közel 100 fotót választottunk ki közösen, hogy az Alapítvány arculatának megfelelő látványos, kereső- és felhasználóbarát megoldást kapjunk. A honlappal párhuzamosan életre kelt a Facebook oldal és Google-ban is jelentősen javult az Alapítvány elérhetősége.

Megrendelő: Első Lépések Alapítvány - www.elsolepesekalapitvany.hu
Koncepció és megvalósítás: SALESABO - www.mediabo.hu
Weboldal technológia: WEBNODE - www.webnode.com

Üzleti terv és prezentáció Startup ötletek részére

2019 első negyedévében 2 üzleti elképzeléshez készítettünk bemutatkozó anyagot a Hiventures részére. Az első projekt egy digitális étlap megoldás (TablEat), amely jelentősen megkönnyíti az éttermek számára az aktuális kínálat prezentálását és segít növelni az éttermi személyzet és kommunikáció hatékonyságát is. Mivel a befektető már támogat hasonló projektet, így ezt az év második felében tovább fejlesztve fogjuk új befektetői kör részére prezentálni. A második projekt egy egészségügyi időpontfoglaló alkalmazás (LMDoki), amely segít a last minute időpontfoglalásban, a betegek részére kedvező árakkal, a magánegészségügyi szolgáltatók számára kihasználtság növekedést eredményezve. Az elképzelés kedvező fogadtatásra került, így az elkészítettük a teljes üzleti tervet és prezentációt, megtörtént a sikeres pitch is, majd a szerződéskötéshez szükséges minden feltétel. Szeptember végétől elindul ez az inkubációs Startup vállalkozás, és minde feltétel adott, hogy 2020 májusában elinduljon a mobilalkalmazás.

Megbízó: LMDoki Kft.

Weboldal + webshop új arculatban

Felkérésünk a No Roaming Telekommunikációs Kft. WordPress weboldalának és WooCommerce webshopjának arcuati megújítása volt: www.noroaming.hu 

A korábbi megjelenés alapját egy letölthető sablon jelentette, amelyet színes stock fotókkal tettek változatossá. Az új megjelenésben a képeket egyedi grafikák váltották fel, minimál szín- és formahasználat eredményeképpen az oldal a mai trendeknek megfelelően letisztulttá és átláthatóvá vált. Az arculati megújulás az oldal szerkezetét is érintette, így egy lépéssel csökkentettük a kosárig vezető útvonalat, a címoldalra kerültek a leginformatívabb vásárlói visszajelzések, amelyek így nagyrészt a GYIK szerepét is betöltik. Az új sablont úgy kellett aktívvá tennünk, hogy a webshop működése folyamatos maradjon és a változás ne jelentsen visszaesést a keresőoptimalizálásban sem.

Tanácsadás: Médiabó Tanácsadó Kft.
WP és WooCommerce fejlesztés: Progresso IT Kft.
Arculat: Csukovits Barnabás

Német nyelvű tematikus Facebook oldal

A feladatunk egy német nyelvű tematikus Facebook oldal elindítása volt: www.facebook.com/tschusskrebs/
A téma komoly: a rák legyőzése, számtalan kérdőjel és megannyi új érzés keletkezése, de lehetőség egy új életre.
Az oldalnak olyan nevet választottunk, amely azonnal meghatározza az oldal témáját, így lett "Tschüß Krebs", magyarul "Viszlát rák".
2016. július 1-én indítottunk, azzal a célkitűzéssel, hogy fél éven belül átlépjük a 10.000-es követői számot.
Napi 2-3 bejegyzés volt a terv, folyamatosan emelve az interakcióra ösztönző posztok számát.
Az oldalon elhelyezhetünk szponzorált tartalmakat is, amely bevételeket az oldal népszerűsítésére fordíthatunk.

Koncepció és tartalom: MÉDIABÓ Kft. - www.mediabo.hu
Fordítás: EDUCOMM Bt. - www.aforditoiroda.hu

Onlinebor.hu minőségi alkoholos italok webshopja

Óbudán a Nánási udvarban található egy hangulatos borszaküzlet, amelynek széles kínálatát sok ritkaság és nehezen beszerezhető különlegesség színesíti. A vásárlók igényére válaszolva kaptuk a megbízást, hogy tervezzük meg és építsük fel az üzlet webshopját, úgy hogy azt később az üzlet munkatársai egyszerűen menedzselhessék. Néhány hónapos munka után decemberben elindult a webshop - www.onlinebor.hu - , a Shoprenter bérelhető megoldásán, a Barion fizetési megoldásával. A borokat egy jól kereshető kategóriarendszerben prezentáltuk, országok, borvidékek, szín és egyéb jellemzői alapján. A webshopokhoz kötelező dokumentumok mellett készítettünk egy borgarancia leírást is. A megvalósítás időtartama 4 hónap volt (2017.09-12.). Utólagosan elkészítettük az adatkezelési nyilatkozatot és bővítettük a funkcionalitást.

Koncepció és megvalósítás: MÉDIABÓ Kft. - www.mediabo.hu
Webshop: SHOPRENTER - www.shoprenter.hu
Logó és háttér: GILÁNYI ÉS MAGOS PROFESSIONAL DESIGN - www.gmdesign.hu

Gymwebshop.hu: négy márka hivatalos webshopja

 

A Gymwebshop.hu az alábbi négy márka hivatalos webshopjaként mutatkozott be 2018-ban: POWER TRACK, MUSCLEGENX, ANS NUTRITION, SLIIMMI

A SUNN International kérte fel cégünket magyar nyelvű webshopja elkészítésére. Az igények elemzése után a Shoprenter bérelhető megoldása mellett döntöttünk, amely látványosan képes az egyes termékverziók megjelenítésére, hiszen a táplálékkiegészítők többsége 9 ízben rendelhető meg.  

Sajnos a webshop átadása után a Megbízó fizetésképtelenné vált, így a webshop megszűntetésre került.

Tervezés és megvalósítás: MÉDIABÓ Kft. - www.mediabo.hu 

Oldalak