Fejlesztés

Üzleti terv és prezentáció Startup ötletek részére

2019 első negyedévében 2 üzleti elképzeléshez készítettünk bemutatkozó anyagot a Hiventures részére. Az első projekt egy digitális étlap megoldás (TablEat), amely jelentősen megkönnyíti az éttermek számára az aktuális kínálat prezentálását és segít növelni az éttermi személyzet és kommunikáció hatékonyságát is. Mivel a befektető már támogat hasonló projektet, így ezt az év második felében tovább fejlesztve fogjuk új befektetői kör részére prezentálni. A második projekt egy egészségügyi időpontfoglaló alkalmazás (LMDoki), amely segít a last minute időpontfoglalásban, a betegek részére kedvező árakkal, a magánegészségügyi szolgáltatók számára kihasználtság növekedést eredményezve. Az elképzelés kedvező fogadtatásra került, így az elkészítettük a teljes üzleti tervet és prezentációt, megtörtént a sikeres pitch is, majd a szerződéskötéshez szükséges minden feltétel. Szeptember végétől elindul ez az inkubációs Startup vállalkozás, és minde feltétel adott, hogy 2020 májusában elinduljon a mobilalkalmazás.

Megbízó: LMDoki Kft.

Weboldal + webshop új arculatban

Felkérésünk a No Roaming Telekommunikációs Kft. WordPress weboldalának és WooCommerce webshopjának arcuati megújítása volt: www.noroaming.hu 

A korábbi megjelenés alapját egy letölthető sablon jelentette, amelyet színes stock fotókkal tettek változatossá. Az új megjelenésben a képeket egyedi grafikák váltották fel, minimál szín- és formahasználat eredményeképpen az oldal a mai trendeknek megfelelően letisztulttá és átláthatóvá vált. Az arculati megújulás az oldal szerkezetét is érintette, így egy lépéssel csökkentettük a kosárig vezető útvonalat, a címoldalra kerültek a leginformatívabb vásárlói visszajelzések, amelyek így nagyrészt a GYIK szerepét is betöltik. Az új sablont úgy kellett aktívvá tennünk, hogy a webshop működése folyamatos maradjon és a változás ne jelentsen visszaesést a keresőoptimalizálásban sem.

Tanácsadás: Médiabó Tanácsadó Kft.
WP és WooCommerce fejlesztés: Progresso IT Kft.
Arculat: Csukovits Barnabás

Német nyelvű tematikus Facebook oldal

A feladatunk egy német nyelvű tematikus Facebook oldal elindítása volt: www.facebook.com/tschusskrebs/
A téma komoly: a rák legyőzése, számtalan kérdőjel és megannyi új érzés keletkezése, de lehetőség egy új életre.
Az oldalnak olyan nevet választottunk, amely azonnal meghatározza az oldal témáját, így lett "Tschüß Krebs", magyarul "Viszlát rák".
2016. július 1-én indítottunk, azzal a célkitűzéssel, hogy fél éven belül átlépjük a 10.000-es követői számot.
Napi 2-3 bejegyzés volt a terv, folyamatosan emelve az interakcióra ösztönző posztok számát.
Az oldalon elhelyezhetünk szponzorált tartalmakat is, amely bevételeket az oldal népszerűsítésére fordíthatunk.

Koncepció és tartalom: MÉDIABÓ Kft. - www.mediabo.hu
Fordítás: EDUCOMM Bt. - www.aforditoiroda.hu

Onlinebor.hu minőségi alkoholos italok webshopja

Óbudán a Nánási udvarban található egy hangulatos borszaküzlet, amelynek széles kínálatát sok ritkaság és nehezen beszerezhető különlegesség színesíti. A vásárlók igényére válaszolva kaptuk a megbízást, hogy tervezzük meg és építsük fel az üzlet webshopját, úgy hogy azt később az üzlet munkatársai egyszerűen menedzselhessék. Néhány hónapos munka után decemberben elindult a webshop - www.onlinebor.hu - , a Shoprenter bérelhető megoldásán, a Barion fizetési megoldásával. A borokat egy jól kereshető kategóriarendszerben prezentáltuk, országok, borvidékek, szín és egyéb jellemzői alapján. A webshopokhoz kötelező dokumentumok mellett készítettünk egy borgarancia leírást is. A megvalósítás időtartama 4 hónap volt (2017.09-12.). Utólagosan elkészítettük az adatkezelési nyilatkozatot és bővítettük a funkcionalitást.

Koncepció és megvalósítás: MÉDIABÓ Kft. - www.mediabo.hu
Webshop: SHOPRENTER - www.shoprenter.hu
Logó és háttér: GILÁNYI ÉS MAGOS PROFESSIONAL DESIGN - www.gmdesign.hu

Gymwebshop.hu: négy márka hivatalos webshopja

 

A Gymwebshop.hu az alábbi négy márka hivatalos webshopjaként mutatkozott be 2018-ban: POWER TRACK, MUSCLEGENX, ANS NUTRITION, SLIIMMI

A SUNN International kérte fel cégünket magyar nyelvű webshopja elkészítésére. Az igények elemzése után a Shoprenter bérelhető megoldása mellett döntöttünk, amely látványosan képes az egyes termékverziók megjelenítésére, hiszen a táplálékkiegészítők többsége 9 ízben rendelhető meg.  

Sajnos a webshop átadása után a Megbízó fizetésképtelenné vált, így a webshop megszűntetésre került.

Tervezés és megvalósítás: MÉDIABÓ Kft. - www.mediabo.hu 

Solutix termékoldal és webshop egyben

2017 júniusában kaptunk egy megbízást a SOLUTIX márka első termékének, a Solutix Boulardii élesztőgomba (probiotikus jellegű készítmény) termékoldalának és webshopjának gyors elkészítésére.
Mivel a termék jellege miatt (speciális - gyógyászati célra szán - tápszer) kevés termékinformáció közölhető, ezért lehetőség volt a bérelhető webshop keretein belül megvalósítani a fejlesztést: www.solutix.hu
Megírtuk illetve online formára adaptáltuk a meglévő tartalmakat (szövegek, képek) és a kezdő sípszó után 3 héttel már az első vásárlót szolgálhatta ki a megbízó. A gyors megavlósítás érdekében egy sablon design került alkalmazásra, amelyet a termék arculatához igazítottunk. Elkészítettünk egy Solutix Facebook oldalt is és mindkettőhöz beállítottunk egy-egy Adwords és Facebbok hirdetési kampányt.
A weboldal 2018 végén megújult.

Koncepció és megvalósítás: MÉDIABÓ Kft. - www.mediabo.hu
Webshop: SHOPRENTER - www.shoprenter.hu
Design: Alap sablon átszínezéssel

Oldalak