Fejlesztés

Bemutatkozik az LMDoki mobilapplikáció

2022 áprilisában jelent meg a iOS App Store-ban és az Android Google Play Áruházában az LMDoki applikáció. A Médiabó Kft. ügyvezetőjének ötlete és üzleti terve alapján a Hiventures tőkebefektetésével, néhány fejlesztő bekapcsolódásával megvalósult Magyarország, de talán a világ első, kizárólag lastminute és kedvezményes orvosi időpontok foglalására készült mobilalkalmazása.

Első Lépések Alapítvány weboldalának megújítása

A Dunakeszin működő Alapítvány legfőbb célja a 0-6 év közötti kisgyermekek komplex korai fejlesztése, gondozása, családjaik támogatása és segítése. Az intézményben családias körülmények között, magasan képzett szakembergárdával, a fejlesztésekhez-terápiákhoz szükséges gazdag eszközkészlettel várják a fejlesztésre szoruló gyermekeket és családjaikat!

Üzleti terv és prezentáció Startup ötletek részére

2019 első negyedévében 2 üzleti elképzeléshez készítettünk bemutatkozó anyagot a Hiventures részére. Az első projekt egy digitális étlap megoldás (TablEat), amely jelentősen megkönnyíti az éttermek számára az aktuális kínálat prezentálását és segít növelni az éttermi személyzet és kommunikáció hatékonyságát is. Mivel a befektető már támogat hasonló projektet, így ezt az év második felében tovább fejlesztve fogjuk új befektetői kör részére prezentálni.

Német nyelvű tematikus Facebook oldal

A feladatunk egy német nyelvű tematikus Facebook oldal elindítása volt: www.facebook.com/tschusskrebs/
A téma komoly: a rák legyőzése, számtalan kérdőjel és megannyi új érzés keletkezése, de lehetőség egy új életre.
Az oldalnak olyan nevet választottunk, amely azonnal meghatározza az oldal témáját, így lett "Tschüß Krebs", magyarul "Viszlát rák".
2016. július 1-én indítottunk, azzal a célkitűzéssel, hogy fél éven belül átlépjük a 10.000-es követői számot.

Onlinebor.hu minőségi alkoholos italok webshopja

Óbudán a Nánási udvarban található egy hangulatos borszaküzlet, amelynek széles kínálatát sok ritkaság és nehezen beszerezhető különlegesség színesíti. A vásárlók igényére válaszolva kaptuk a megbízást, hogy tervezzük meg és építsük fel az üzlet webshopját, úgy hogy azt később az üzlet munkatársai egyszerűen menedzselhessék. Néhány hónapos munka után decemberben elindult a webshop - www.onlinebor.hu - , a Shoprenter bérelhető megoldásán, a Barion fizetési megoldásával.

Gymwebshop.hu: négy márka hivatalos webshopja

 

A Gymwebshop.hu az alábbi négy márka hivatalos webshopjaként mutatkozott be 2018-ban: POWER TRACK, MUSCLEGENX, ANS NUTRITION, SLIIMMI

A SUNN International kérte fel cégünket magyar nyelvű webshopja elkészítésére. Az igények elemzése után a Shoprenter bérelhető megoldása mellett döntöttünk, amely látványosan képes az egyes termékverziók megjelenítésére, hiszen a táplálékkiegészítők többsége 9 ízben rendelhető meg.  

Solutix termékoldal és webshop egyben

2017 júniusában kaptunk egy megbízást a SOLUTIX márka első termékének, a Solutix Boulardii élesztőgomba (probiotikus jellegű készítmény) termékoldalának és webshopjának gyors elkészítésére.
Mivel a termék jellege miatt (speciális - gyógyászati célra szán - tápszer) kevés termékinformáció közölhető, ezért lehetőség volt a bérelhető webshop keretein belül megvalósítani a fejlesztést: www.solutix.hu

A kép ma már videó

A technológia és a sávszélesség is fejlődik, a facebook is versenybe szállt a youtube videócsatornával a nézőkért, így ma már egyre gyakrabban találkozhatunk videókkal is az üzenőfalunkon.
Elkezdtünk mi is videókat készíteni, illetve meglévőket feliratozni és mindent áttölteni a youtube csatornákról a facebook oldalakra.
Az itt elérhető két videóban az a különleges, hogy mindkettő képek felhasználásával készült egy kis zene hozzáadásával. Mindez megfizethető áron.
https://www.youtube.com/watch?v=18dChh3PxeU

Melanomaszűrés kampány az Indexen

Megbízónk egy országos hálózattal rendelkező magán egészségügyi szolgáltató cég volt.
A 2014 novemberében lebonyolított melanomaszűrés kampányhoz először elkészítettünk a landing oldalként működő minisite-ot.
Erre az információs weboldalra összegyűjtöttük a melanómaszűréssel kapcsolatos fontos információkat, az interakcióról pedig egy rizifaktor számoló alkalmazás és egy kitölthető melanoma teszt gondoskodott.
A hirdetések az Index.hu portálon futottak, roadblock bannerek, cikkvégi szöveges hirdetés és tematikus bannerelhelyezések formájában.

Oldalak